Time taking Our life

Monday, December 6, 2010

Terlalu istimewa.......




g






iNi lah ungkapan yang paling best aku pk kn..terlalu istimewa...siti raudah...cute nyer bdk nie..c0mel..hehehe...ni adalah ank angkat mak sdara aku..um0r br 1thn 2bln...sweet kn...hehehe...nape aku ckp bdk nie terlalu istimewa...sbb..ank sekecil nie...adalah mngsa kpda remaja zmn skrng...akibt menurut nafsu dan goda syaitan...maka lahir lah knk2 nie..1st tyme aku tgk ank nie..aku ckp2 sayu...nape lah...remaja zmn ksrng xm0 berpk pjg...pk lah akibat yg akn dtg...tgk...huh!!..aku harap2 sgt2..remaja..pk lah..msa dpn anda..sblm anda memusnah kn nyer....buat siti raudah..abg angah syg nyer kt dier..c0mel2...jd lah org yg brguna...utk bngsa...dgr ckp ibu bapa..sbb kamu terlalu istimewa bg kami....insan sekecil ini..tidak mngetahui apa yg berlaku...corak lah ia..sebaik2nyer...jd kn se0rg insan yg beraklak dan beriman

No comments:

Post a Comment