Time taking Our life

Monday, May 30, 2011

Saya nk tgk Spectral library saje!!!

Jeng2..hahahaha
arini group aku wat final presentation...hehehe...alhamdulilah..semua ok..sbb dier nk tgk spectral library jer...yg len dier xnk tgk..ceiittTTTT!!!..pnt aku wat smpi pg k0t..last2 tgk tue jer..tp ok je p0n..xde lah byk sgt kna bantai..hahahaha....kawn aku jela...si arfah yg kena...hahahha..pas dier present..igt kn da slmt da..skali dier nk tgk part aku plak..aisehhH!!...kan g0k..xleh lari...hahaha..tp overall semua 0k...nk da blh submit...s0..submit jela..hahahahahaha...lega...!!rabu pg..aku blik..ngan kawan aku..jumat kna g cerating plak..td b0s ada bgtau..ada keje..yezzaaa!!..tu yg aku nk dgr tue...nk tjk skill guna s0ftware..owhhh!!!..aritue berlagak ngan gau der!!..ckp xpndai...tgu ekkk!!!..aku dtg opis..hahahahahahahaha

No comments:

Post a Comment