Time taking Our life

Tuesday, July 6, 2010

07/07/2010....

g00d m0rning n salam....
well...awal g0k aku bgn arini...hehehe..mcm besa..tunai kn s0lat subuh..then tgk jadual apa nk wat arini utk minggu orientasi...ermmm...arini xde..cuma g melawat tpak k0kurikulum saje...dr k0l 9 smpi kol 12...then..aku rancang nk g taman universiti...kt skudai..igt nk li printer n nk tgk duit da msk blom..hehehe..tetiba aku rs xcited sgt nk ku0r..xtau nape...sbb da lma sgt terperuk dlm bilik disbbkan kaki aku terseliuh..cerita sal kaki nie...ermm..arini da 0k da skit..leh lah bwk jenjln...h0pe xder lh mslh sgt...keseluruhan semua berjln dgn lancar....huh..tetiba plak aku rindu kn kl..nape xtau ar...sbb aritue tinggal kn kl 2 bln..pastu d0k xsmpi sbln..da kna g jb..stdy kt cni 3 tahun..aku harap apa yg aku lakukan adalh btol...demi msa dpn aku..hurmm...xtaunk taip apa lg da..nt ar..jnjln dulu..k0t2 adaidea yg lg best..t0 be c0ntinue.....!!!

No comments:

Post a Comment