Time taking Our life

Wednesday, July 7, 2010

epil0g tghmlm yg sepi!!!!

salam....
arini keseluruhan nyer agak baik..n penat lh g0k..jenjln sekitar UTM nie...aku msih rs seperti x percaya yg aku sudah melangkah kn kai kew tempat yg selama ini aku xmenjangkakn..yela..sapa lah aku ini..hanya insan biasa yg cuba n terus mencuba u mmperbaiki hidup ini...aku selalu berpgg pada kata"bukan senang nk jd senang.bukan susah nak jadi susah"..ermm..tue lah yg menguatkan azam aku untuk berada di tempat yg sebegini..sapa sangka..aku yg se0rg nakal,degil,jahat..ada berada di sini...hehehehe...
Hidup ni bagi kn r0da..kekeadang kita di atas..kekadang kita dibawah..xsemua akn mendongak ke langit...jika tidak menjenguk ke bumi..ke tanah...sbb di tanah lah kta berasal...

Cekal n tabah...tue lh yg kta perlu ada untuk meneruskan hidup ini...jika tanpa kedua2nye..kta akn hnyut di telan arus kehidupan..aku cuba untuk tidak meneloh kebelakang lg..jika kta men0leh kebelakng maka kta akn sering di hantui ngan kisah2 hidup sblm berada di tahap kita yg sebenar nyer...hurmm...senantiasa berada pada kaki kita sendri..snantiasa sedar..di mana kita berada....jam menunjukkan 1.14pg...mata aku p0n da kuyu lah plak...byk lg yg hendak aku luah kn di dalam ruangan ku ini...tp...masa mencemburui aku...l pon s0k ada pr0gram lg...sebelum aku melabuh kn tirai bl0g pada malam nie...aku harap..ari s0k akn lebih baik lg dr hari yg sebelum nyer..wsalamm....

No comments:

Post a Comment